Dobra metoda na niedrogie zakupy produktów spożywczych

Ogólnie panuje przekonanie, iż reklamy są dla nas bardzo uciążliwe, ponieważ atakują nas w zasadzie z każdej możliwej strony, co więcej nic nie wnosząc do naszego życia. Jednak funkcjonuje parę form reklamy, które uważamy za interesujące, z których korzystamy namiętnie i z dużą uwagą. Tą grupą przekazu są gazetki reklamowe. Odnajdziemy je bez trudu w każdym większym sklepie czy hipermarkecie, oraz… w naszych skrzynkach pocztowych. W ten sposób korzystamy z nich najchętniej, albowiem dzięki nim dostajemy informacje o rabatach, atrakcyjnych cenach w określonym sklepie. A któż z nas nie chce być na bieżąco z promocjami?

produkty spożywcze

Autor: Global Panorama
Źródło: http://www.flickr.com
Nie jesteśmy wówczas skazani na spacery po sklepie w celu szukania określonych produktów, ponieważ już w domu jesteśmy w stanie skontrolować, jaki towar warto kupić, np. tutaj – .

Mając większą ilość ulotek z różnych sklepów, możemy porównać ceny i sprawdzić, w którym z nich w danym tygodniu ceny są najniższe. Takie racjonalne podejście do zakupów, z uwzględnieniem ulotek promocyjnych umożliwia nam wybór najciekawszej oferty, sporo przy tym zaoszczędzając. A w dzisiejszych, gdy sytuacja finansowa wielu osób nie jest najlepsza, jest to duże ułatwienie w planowaniu domowego budżetu.

stragan z warzywami

Autor: webbgun
Źródło: http://www.flickr.com

Branie udziału w promocjach na pewno może się opłacić, zwłaszcza w czasie takich akcji jak dwa produkty w cenie jednego, czy drugie opakowanie za grosik. Jednak miejmy się na baczności – należy najpierw się upewnić, czy ceny na czas promocji umyślnie nie uległy podwyżkom, by sklep „wyszedł na swoje”.

Osoby, które nie mieszkają w pobliżu marketu na pewno nie wybierają się do niego bez potrzeby. Dzięki ulotce spożywczej taki klient jest w stanie przeczytać, jaki interesujący go towar w danym dniu może kupić i za jaką cenę, a to zmobilizuje go do udania się na zakupy. Czasem wygląda to tak, że jedziemy po jedną czy dwie konkretne rzeczy, a kupujemy jeszcze dodatkowo pięć innych. I właśnie w ten sposób rosną zyski punktom handlowym.

Wskazówka: nie dajmy się skusić promocjami dlatego, że są. Dwie 2 litrowe butelki pepsi w cenie jednej to może i oszczędność, jednak czy owe produkty są nam potrzebne? Bądźmy roztropni.