Dobra metoda na niedrogie zakupy produktów spożywczych

Ogólnie panuje przekonanie, iż reklamy są dla nas bardzo uciążliwe, ponieważ atakują nas w zasadzie z każdej możliwej strony, co więcej nic nie wnosząc do naszego życia. Jednak funkcjonuje parę form reklamy, które uważamy za interesujące, z których korzystamy namiętnie i z dużą uwagą. Tą grupą przekazu są gazetki reklamowe. Odnajdziemy je bez trudu w każdym większym sklepie czy hipermarkecie, oraz… w naszych skrzynkach pocztowych. W ten sposób korzystamy z nich najchętniej, albowiem dzięki nim dostajemy informacje o rabatach, atrakcyjnych cenach w określonym sklepie. A któż z nas nie chce być na bieżąco z promocjami?

produkty spożywcze

Autor: Global Panorama
Źródło: http://www.flickr.com
Nie jesteśmy wówczas skazani na spacery po sklepie w celu szukania określonych produktów, ponieważ już w domu jesteśmy w stanie skontrolować, jaki towar warto kupić, np. tutaj – .

Mając większą ilość ulotek z różnych sklepów, możemy porównać ceny i sprawdzić, w którym z nich w danym tygodniu ceny są najniższe. Takie racjonalne podejście do zakupów, z uwzględnieniem ulotek promocyjnych umożliwia nam wybór najciekawszej oferty, sporo przy tym zaoszczędzając. A w dzisiejszych, gdy sytuacja finansowa wielu osób nie jest najlepsza, jest to duże ułatwienie w planowaniu domowego budżetu.

stragan z warzywami

Autor: webbgun
Źródło: http://www.flickr.com

Branie udziału w promocjach na pewno może się opłacić, zwłaszcza w czasie takich akcji jak dwa produkty w cenie jednego, czy drugie opakowanie (zobacz również Opakowania biodegradowalne) za grosik. Jednak miejmy się na baczności – należy najpierw się upewnić, czy ceny na czas promocji umyślnie nie uległy podwyżkom, by sklep „wyszedł na swoje”.

Osoby, które nie mieszkają w pobliżu marketu na pewno nie wybierają się do niego bez potrzeby.

Czy ten tekst Ci się podoba? Jeżeli tak, to żeby uzyskać podobne dane na podnoszony wątek, spójrz na informacje, one niewątpliwie też przykują Twoją uwagę.

Dzięki ulotce spożywczej taki klient jest w stanie przeczytać, jaki interesujący go towar w danym dniu może kupić i za jaką cenę, a to zmobilizuje go do udania się na zakupy. Czasem wygląda to tak, że jedziemy po jedną czy dwie konkretne rzeczy, a kupujemy jeszcze dodatkowo pięć innych. I właśnie w ten sposób rosną zyski punktom handlowym.

Wskazówka: nie dajmy się skusić promocjami dlatego, że są. Dwie 2 litrowe butelki pepsi w cenie jednej to może i oszczędność, jednak czy owe produkty są nam potrzebne? Bądźmy roztropni.